Wednesday, June 30, 2010

last update...

malam ne, malam terakhir untuk aku mengupdatekan borang online GST..hrm..susah betul mo masuk..banyak kali urang lain yang mo masuk juga..aku tinggal mo edit tarikh tamat belajar jak, tu pun susah mo masuk..adoyai.
sudahlah intenet pun slow..ayam mati betul taw malam ne..hehe..nda pa la..sebelum tengah malam update la..

cerita hari ini, aku pigi antar adik aku kerja..fuh!..sejuk juga di luar 2..biar pakai sweter tetap juga menusuk kalbu..ne la susah bawa keta ferari ne..xda bumbung, roda pun dua jak..hahaha..nanti keja mo upgrade pigi empat roda,,siap ada bumbung..baru mantap..hehe..lepas jak antar adik, terus pigi indah permai..banyak juga ciwik-ciwik UMS dari semenanjung taw..tegugat iman..hehe..sampai jak di sana aku tersu pigi pusat tuisyen..tengok-tengok kalo ada kekosongan mengajar..hrm..sama juga angan yang sebelum ne..tunggu kena panggil jak..kebanyakan tuisyen sekarang ne mo guru-guru yang mengajar matapelajaran yang asas jak..BM, BI, M3, SNS,..aku sejarah..xda2 bha..susah juga option aku ne taw..bagus aku tukar pigi M3..tapi aku kureng la kalo bab mengira ne..2 sebab aku kureng juga mengingat tahun2 peristiwa dalam sejarah ne..hehe..

harap-harap dapat keja guru ganti..c beng pon suda mengajar sebagai guru ganti,pas2 dekat plak ngan tempat tinggal aku..adoyai..dia urang labuan, tapi dapat keja di sini..kecewa..besa la kalo ada kabel ne..senang sikit..
harap-harap dia kasi intruduce aku juga keja 2..amin~~~


No comments:

Post a Comment