Thursday, December 23, 2010

C.A.N.O.N E0S 500D....

ALHAMDULILAH......syukur...thanks to Allah....satu persatu impian aku dapat...kali ini aku akan memiliki C.A.N.O.N E0S 500D.....tidak sabar menunggu hari sabtu ini...aku akan ke Sandakan dan Kinabatangan untuk mencuba kamera DSLR yang baru...spesifikasi model ini...










  • 15 megapixels
  • HD Video recording,
  • RAW capture
  • Kit Lense 18-55mm
  • Focus 3.5-6.5
  • Auto Focus
  • Image Stabilizer
  • Live view Mode (buli tangkap gambar dari skrin besar)
  • Beg Canon Original
  • MMC Card 8Gb Samsung
  • Software
  • CD Driver
  • Tripod
  • 2 UV Filter
  • Cleaning Tools
  • Sensor Cleaner
  • Beg DSLR
Harga kamera ne..jangan ditanya, boleh buat hantaran mas kawen suda....nanti ak bikin hantaran juga kamera ne ngan cik N.J.

Tuesday, December 21, 2010

warkah lagu buat cik N.J..=)

Hati ini tlah terganti, tapi tak ku hindari
Tibalah saat ini ku bertemu dengannya
Jantungku berdegup cepat
Kaki bergetar hebat

Pantaskah aku ulangi merusak harinya
Mohon Tuhan untuk kali ini saja
Beri aku kekuatan untuk menatap matanya
Mohon Tuhan untuk kali ini saja

Lancarkanlah hariku
Hariku bersamanya
Kau tahu betapa aku lemah dihadapannya
Kau tahu betapa lama aku mendambakannya...







admired to you...

Friday, December 17, 2010

Ridzwan "angkasawan 2010"

anak buah yang bercita-cita menjadi menjadi angkasawan...amin...kecik2 sudah pandai berangan-angan jadi angkangkasawan...ngam  la 2!..ada juga angkasawan yang lahir dari sabah kan..kubisikkan di telinganya,
aku: Ridzwan! bila besar nanti jadilah manusia yang berguna, jangan nakal2...haha
Ridzwan: ha!..(tersenyum sdiri2...cumil..)









Monday, November 22, 2010

Jambatan Canopy.

Jambatan Canopy merupakan salah satu daripada tarikan yang terdapat di Poring, Ranau. Jambatan ini dibina di atas Pokok Canopy. Pokok Canopy merupakan pokok yang tertinggi di kaki bukit. Sesiapa yang menpunyai masalah penyakit gayat, dinasihatkan janganlah naik, sebab bikin takut!...hehe...aku naik, sebab aku tidak gayat..suka adalah...hehehe~~thanks to Krol sebab kasi kawan gue pigi tempat 2..hehe...15 minit ambil masa untuk naik atas jambatan to!..tinggi betul taw, bepeluh ketiak...neway, it a great adventure...suda la pkai seluar jeans..nanti mo naik lagi...Insyallah...

muka bepeluh! 15mnt bertarung naik to bukit..

senyum lah ging..=)



takutttttttt!!...nda la!..

senyum pun....

pegang kuat-kuat tali 2...


tahan saja...

........


last!..peace no war!..

Trip ALUMNI SKL & SMKL

alhamdulilah...penubuhan kelab Alumni SKL & SMKL dapat direalisasikan walaupun belum secara rasmi..namun dengan kekuatan anggota yang ada serta sokongan dari sahabat-sahabat ALUMNI.1st Trip pergi kundasang 13 dan 14hb lepas dapat di laksanakan. Dengan berbekalkan anggota sebanyak 7 orang, namun perjalanan berjalan dengan lancar...alhamdulilah..Terima Kasih diucapkan kepada sahabat-sahabat ALUMNI. 2nd Trip akan berlangsung pada 2hb iaitu Jalan-Jalan Cari Makan..nantikan..diharapkan sahabat-sahabat yang lain, yang masih belum bersama-sama dengan kami, marilah!...join our CLUB!..hehe~~

Bersedia untuk berangkat ke Kiram Village, Lokasi: Walay Tokou Homestay

Latar belakang Gunung Kinabalu, Lokasi: Ladang Lembu 

Sesi Gosip, Lokasi: Kiram Village

ikan yang kena Tagal, Lokasi: Kg. Luanti

BBQ time, Lokasi: Kiram Village

itu kami, Lokasi: Kinabalu Park


Tuesday, November 16, 2010

S.A.B.A.H tanah tumpah airku..

eya!. syukur alhamdulilah!..disitu tempat aku akan dipostingkan..tetapi tidak tahu dimana aku akan diletakkan, adkah daerah KK, Penampang, Tuaran, Kota Belud, Kota Marudu, Kudat, Papar, Keningau,Tenom, Ranau, Kundasang, Sandakan, etc..diharapkan aku ditempatkan dekat dengan keluargaku..22hb aku dan kawa-kawan seangkatan akan  melapor diri sebagai seorang guru. Semoga perjalanan dan pengembaraan sebagai seorang gurudipermudahkan..amin..




Monday, November 15, 2010

First Trip..Pulau Sepanggar (311010)

Pulau Sepanggar akhirnya dapat ditawan oleh jejaka-jejaka Casanova Troops..Thanks to Abdu Ziad Hj Hasan, Khairul Anuar Hj Edinin, Herwin Daud beserta dengan anak-anak buah Tomato, Jasmad, Mohd Faizil, & Razali  .Trip kali ini diadakan bagi menghilangkan stress dan tension. Pulau Sepanggar merupakan bekas penempatan bagi penduduk Kampung Sabang yang sekarang ini tinggal di Kampung Numbak bersebelahan dekat dengan Kampung Kibagu. Petempatan di Kampung Sabang ataupun dikenali sebagai Pulau Sepanggar telah diambil alih oleh Maritim Malaysia.

Dihari kejadian, pulau sangat cantik, cuma banyak batu jak la. Masa mancing ikan itu sedikit mabuk, ikan tidak dapat banyak, mybe ikan itu , tidak lapar kali. Tapi banyak jugalah dapat ikan. Menampung 8 orang Perut kosong. Hahahaha~~Seperti yang dijangka air laut berombak, menjadikan mandi manda best. Lepas ni akan ada lagi program seterusnya.




si 'Krol'

si 'Pak Harun"

si 'Ziad'

si 'Razali'
si 'Tomato'
Sesi Gosip
anak berbangsa bugis ini mencuba makanan rutin bajau "Piutu"




 hasil yang tidak seberapa..syukur~~~

Tuesday, October 26, 2010

Now Listen to song Empty from Click Five..

Tried to take a picture 
Of love 
Didn't think I'd miss her 
That much 
I want to fill this new frame 
But its empty 

Tried to write a letter 
In ink 
Its been getting better 
I think 
I got a piece of paper 
But its empty 
Its empty 

Maybe we're trying 
Trying too hard 
Maybe we're torn apart 
Maybe the timing 
Is beating our hearts 
We're empty 

And I've even wondered 
If we 
Should be getting under 
These sheets 
We could lie in this bed 
But its empty 
Its empty 

Maybe we're trying 
Trying too hard 
Maybe we're torn apart 
Maybe the timing 
Is beating our hearts 
We're empty 

Oh oh 

Oh oh
Oooooh 
Oh oh 
Oh oh 

Maybe we're trying 
Trying too hard 
Maybe we're torn apart 
Maybe the timing 
Is beating our hearts 
We're empty 

We're empty 
We're empty 

Or will we end up getting hurt 
Is this love a myth 
So tell me are you in for this 
There's so much more than we can see 
More than you 
More than me 
It takes two to believe! 

Maybe it's our first mistake 
And baby that's alright 
It's crazy how we lost ourselves tonight 
Maybe it's our first mistake 
And baby that's alright 
It's crazy how we lost ourselves tonight 
There's a reason why they say that we should give it time 
But time is not enough 
And that's the reason why when you're young you fall in love 

And that's the reason why 
When you're young you fall in love [2x]


Dis song i dedicated to my First Lover...
iTs touch deep in to my heart...
Damm!!..Miss her so much...

Tuesday, September 7, 2010

saya suka senyum...=)

saya suka dengar lagu ne..
video

Lirik Lagu Senyum – Malique ft Najwa

Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Verse
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Chorus
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus
Ulang Verse

Friday, September 3, 2010

aku faham makna sayang dan cinta..


kenape ALLAH temukan kita dengan org y salah

Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,apatah lagi kita dibuang begitu saja... tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri dan kehidupan kita pada masa akan datang.

1. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya apabila kita bertemu jodoh yg sebenar,masih ada rasa syukur kita pada ketentuanNYA.
2. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.
3. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.
4. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.
5. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...
6. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.
7. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.
8. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.
9. memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.

Wahai sahabat yg kecewa,menderita dan sengsara kerana cinta, fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.
Hari esok pun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhanNYA, dan meninggalkan laranganNYA..
PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hambaNYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepadaNYA..


~ALLAH knows BESt!~

mutiara kata..

aku suka dengan mutiara kata ini..aku dapat daripada FB..


Jika isteri menangis dihadapanmu…. “hargai lah ia sblm terlewat…” Jika seorang isteri menangis dihadapanmu, itu bererti dia tidak dapat menahannya lagi… Jika kau memegang tangannya saat dia menangis, dia akan tinggal bersamamu sepanjang hidupmu.. Jika kau membiarkannya pergi, dia tidak akan kembali menjadi dirinya yang dulu, selamanya! Seorang isteri tidak akan menangis dengan mudah, kecuali didepan orang yang sangat dia sayangi, dia akan menjadi lemah! Seorang isteri tidak akan menangis dengan mudah, hanya jika dia sangat menyayangimu. Dia akan menurunkan rasa EGOnya. Wahai suami-suami, jika seorang isteri pernah menangis karenamu, tolong pegang tangannya dengan penuh pengertian. Kerana dia adalah orang yang akan tetap bersamamu sepanjang hidupmu disaat kau terpuruk terlalu dalam … Wahai suami-suami, jika seorang isteri menangis keranamu, tolong jangan menyia-nyiakannya. Mungkin, kerana keputusanmu, kau merosakkan kehidupannya. Saat dia menangis didepanmu, saat dia menangis keranamu. Lihatlah jauh kedalam matanya. Dapatkah kau lihat dan kau rasakan SAKIT yang dirasakannya keranamu? Apakah keistimewaan perempuan ini? ”Dibalik KELEMBUTANNYA dia memiliki kekuatan yang begitu dahsyat. TUTUR katanya merupakan KEBENARAN. SENYUMAN’nya adalah SEMANGAT bagi orang yang dicintainya. PELUKAN & CIUMAN’nya bisa memberi KEHANGATAN bagi anak-anaknya. Dia TERSENYUM bila melihat temannya tertawa. Dia TERHARU, Dia MENANGIS bila melihat KESENGSARAAN pada orang-orang yang dikasihinya. Dia mampu TERSENYUM dibalik KESEDIHAN’nya. Dia sangat GEMBIRA melihat KELAHIRAN. Dia begitu sedih melihat KEMATIAN. TITISAN air matanya bisa membawa PERDAMAIAN. Tapi dia sering dilupakan oleh SUAMI kerana satu hal. Bahawa “Betapa BERHARGAnya dia”. Sebarkan ini ke SELURUH ISTERI-ISTERI yang soleha dan SUAMI-SUAMI yang kamu kenal agar mereka tidak lupa bahwa ISTERI mereka begitu berHARGA. Dan sangat berHARGA.

Thursday, August 19, 2010

putus asa...

rasa-rasa macam mo putus asa mengejar chenta..hari ne dapat juga becakap ngan dia..walaupun sekejap..aku tiada kredit tepaksa guna no pejabat..alhamdulilah dapat jugala becakap..tanya apa cerita..kabar..walaupun dapat becakap dengan chenta..tapi rasa macam putus asa mo mengejar dia..dia macam tiada perasaan sudah tentang aku..mybe dia malas mo pikir benda-benda ne..nda pa la..kalo dia nda suda sayang..sabar jak la..dia bukan diciptakan untuk aku..dia milik orang lain..sabar jak la..betul la kata ustaz..kalo dia suda xda sayang ko,doakan jak yang terbaik untuknya..amin..

Wednesday, August 18, 2010

not feeling well...

hari ne kena hujan lagi..terus batuk2 + demam..huhu..sedih juga...sudah la bulan puasa..sabar jak la nurjhan..nanti sahur banyakkan minum air..walau macam mana pun..hidup mesti ceria...krewkrewkew~~.aku dapat 1 gambar lama aku di Tanjung Malim..muka yang sukar digambarkan..neway, thanks to jusih..bab masih simpan...

REVOLUSI PUTUM..

Tuesday, August 17, 2010

Mesej Pertama..

alhamdulilah..syukur..ada juga yang mesej aku hari ini...chentaku mesej aku hari ini...aku taw dia mesej sebab mo tanya khabar..walaupun mesej itu bukan begitu yang aku harapkan..aku taw dia bukan mesra macam dulu lagi..aku taw dia bukan syg aku lagi, aku taw dia bukan suka aku lagi..aku taw dia lebih suka urang lain..biarlah..dia mungkin bukan jodohku..apa boleh buat..dia bukan milikku..dia milik urang lain..aku taw dia ada urang lain yang boleh buat dia bahagia..biarlah..yang penting bagiku...biarkan dia bahagia...biarlah kenangan aku dan dia hanya untukku...dia chentaku yang pertama...tapi bukan yang terakhir..mesej pertamaku dengannya sekadar perhiasan hati..

Monday, August 16, 2010

bila rindu...

hari ini mood dalam hepi sedikit kelam..samar-samar pon ada...aku rindukan kan chenta ku...tapi dia rindu kan sama aku..nda taw la...blog ne jak la tempat aku melepaskan ayat-ayat sedih aku..susah juga ne jadi anak sulung..tiada tempat mo mengadu..hari ini, aku buat perangai lagi, aku tukar status aku di FB..malas betul aku..banyak jak no. yang nda dikenali mengacau...sori la sahabat..aku bukan sombong..tapi nda mo diganggu..aku masih sayangkan chentaku...dihatiku masih ada chentaku..jiwa dan fikiranku masih ada chentaku..sukar umtuk aku lupakan chentaku...walaupun aku taw,chentaku nda layan aku, nda suka sama aku, nda syg suda sm aku..biarlah..itu hak dia...janji dia bahagia..aku rindu sangat dengan chentaku..aku rindu suaranya..tapi apa kan daya..kami nda bule bersama-sama...kami penuh Pro dan Kontra...tugasku sekarang hanya mendoakan yang terbaik untuk chentaku...semoga beliau bahagia..kalo dia gumbira, alhamdulilah...aku tidak layak untuk chentaku...biarlah aku 1 urg syg padanya...dia chenta pertamaku..."miss u Chenta"..msg ini slalu ku berikan padanya..tapi sekarang, nda pernah...

Wednesday, August 11, 2010

maher zain..


aku suka penyanyi ne..bery2 luv it..hope dapat jumpa beliau..kepada maher zain, ak suda jadi Fans ko..tahniah diucapkan...dan lagu yang paling aku Baraka Allah Lakuma..tiap-tiap hari aku  dengar da lagu ne..credits kepada studentku bab suruh ak dengar lagu ne..luv u student..insyAllah, lepas konvo aku akan datang lawat kamurang r..sabar ak..nda lama lagi ne..bulan 10..Insyallah..

Tuesday, August 10, 2010

salam ramadhan...

semoga bulan ramadhan tahun ini memberikan aku seribu makna..seribu pengertian tentang kehidupan..mendekatkan diri pada Yang Tercinta...amin~~..kepada yang tersalah cakap, tersalah dengar, tersalah pukul, tersalah hati..dipohon seribu kemaafan...

Monday, August 9, 2010

Keluar Mencari Korea..

macam si korea..

Petang jam 2..panas lagi sudah keluar mencari Korea yang hilang..hehe~~mana la ko pigi Korea..puas aku tunggu ko..aku tercari-cari ko..ko nda muncul-muncul juga..adoyai...korea-korea..sampai ke pasar Korea aku mencari ko...miss u la korea..kapan kita ketemu lagi...aku teringin betul mo jumpa ko korea..satu ayat jak aku mo cakap ngan  ko..itu pun aklo ko paham la..hahaha~~lucu-lucu..mestila bha ko paham..ko kan korea...kalo aku jumpa ko..aku akan cakap macam ne..dengan suara yang aku rasa paling lembut sekali dan penuh makna..aku akan katakan padamu.."Nahanten Neobakke Eopseo"...

looking for korea..


Friday, August 6, 2010

Secrets bY One Republic

siok ne lagu...baru juga dapat dengar..huhu..

I need another story...
Something to get off my chest..
My life gets kinda boring..
Need something that I can confess,,,
Til' all my sleeves are stained red,,,
From all the truth that I've said...
Come by it honestly I swear...
Thought you saw wink, no...
I've been on the brink, so...

Tell me what you want to hear....
Something that were like those years...
Sick of all the insincere...
So I'm gonna give all my secrets away....
This time, don't need another perfect line...
Don't care if critics never jump in line....
I'm gonna give all my secrets away....

My god, amazing how we got this far...
It's like we're chasing all those stars....
Who's driving shiny big black cars....
And everyday I see the news...
All the problems that we could solve...
And when a situation rises....
Just write it into an album....
Singing straight, too cold...
I don't really like my flow, no, so....

Tell me what you want to hear....
Something that were like those years...
Sick of all the insincere...
So I'm gonna give all my secrets away...
This time, don't need another perfect line...
Don't care if critics never jump in line..
I'm gonna give all my secrets away...

Oh, got no reason, got not shame...
Got no family I can blame...
Just don't let me disappear....
I'mma tell you everything....

So tell me what you want to hear...
Something that were like those years...
Sick of all the insincere....
So I'm gonna give all my secrets away....
This time, don't need another perfect line....
Don't care if critics never jump in line...
I'm gonna give all my secrets away....

So tell me what you want to hear....
Something that were like those years...
Sick of all the insincere....
So I'm gonna give all my secrets away....
This time, don't need another perfect line....
Don't care if critics never jump in line....
I'm gonna give all my secrets away...
All my secrets away, All my secrets away..

UMS menunggu ku...

hari ini aku menjejakkan kaki ke UMS..solat Jumaat di Masjid UMS..bestnya...ngeee~~~...tenang jak jiwa ne menghadap Yang Tercinta...syukur.. Lai!..kawan sekolahku..syukur dapat kawan macam kaw ne...makaseh banyak-banyak r Lai, bab bawa ak jalan-jalan di Sekolah Kejuruteraan dan Teknologi maklumat ( SKTM )..banyak juga ciwik r..hehe..macam terasa jadi student plak hari ini..hari isnin ne bule la kita lepak sama-sama..mengorat pon sama-sama..haha..tapi sayang ko suda kawen..tinggal aku lagi la..bha, kasi kawan jak la aku cari jodoh..hehe..lepas di SKTM, ak pigi pula SST, lagi lah banyak ciwik, bakal-bakal duktur pula 2..hehe..
hrm..lepas jumpa kakak tersayang, terus ada kirim salam..wah!..apa lagi si kakak..cakap ada yang punya..adoyai..kaciwa terus..kakak o kakak..terus nda jadi bha mo mengurat..hahaha~~~nda pa!..banyak lagi masa bha..hari isnin kita ketemu lagi la..bubuy~~~~

Thursday, August 5, 2010

korea...

aku akan ke korea...wah~~bestnya..lepas 1, 1 lagi..first kena buat paspot dulu la kan..hrm..rm300 untuk 1 tahun..maksudnya, kena lawat banyak tempat ne dalam 1 tahun...wah~~belum plan lagi, lepas korea mybe mo pigi Mabuhay filipines, pastu Quang Zhao, China perkampungan Islam, hrm, pastu pigi Brunei...tapi yang pinting mo pigi Korea dulu...Sarang He Korea..sayang kamo..

Monday, August 2, 2010

hotel pertama...

aku di hotel sekarang..sejuk eh!..hhrm..macam-macam ada..best bha..nanti mau lagi menginap..interview punya pasal la ne..luv u laling...tiba-tiba...hahahaha~~luv u 2..

Saturday, July 31, 2010

Bobong...

kau memang bobong...kalo tahu perangai kaw macam ne dari dulu lagi..sudah pasti aku nda mo bekawan ngan ko..ikutkan hati binasa..itu pepatah..tai ikutkan hati, ko memang sensara..sikap ko terlalu prejudis..sukar ditafsir..
kau memang bobong..kalo ko ego..aku lagi ego..kau harus ingat..aku lelaki yang bila-bila masa sahaja boleh meletus keegoaan..tapi atas dasar sayang, aku turunkan egoku..kau memang bobong..sungguh...bila la kau mo berubah..ko menyesal baru kaw tahu rendah, tinggi, panjang, lebar, nipis, tebal, masam, manis, pahit, tawarnya hidup ko..ko memang bobong~~~~~~

Tuesday, July 27, 2010

4hb.Ogos 2010...

tarikh keramat aku sebelum menjadi sigu..huhu..agak kerisauan juga..inda taw apa mo baca.inda taw apa mo buat..huhu..adoyai,,naseb la ada juga si sayang membagi benda-benda yang pinting mo di baca-baca..naseb juga la ada kawan aku pigi..terima kaseh pagari..sama2 kita pi interview...jumpa jak 04hb ya!..

Monday, July 26, 2010

kakak Dusunku...

Pagi-pagi bangun, terus jak berus gigi..tiba-tiba tenampak!..ALAALALALALA~~~kakak Dusun ku..kakak girang...muah!..terus cium tangan beliau...sayang kakak...very-very long time no see..rindunya ma kakak...lepas tu apa lagi rancak la kami becerita..yang aku pon menanya dari A sampai Z..tapi si kakak nda kisah, bab dia pon rindu mah aku..hehehe...nanti mo pigi tempat kakak di ranau..mo mandi-manda air sejuk dari gunung kinabalu..wah!~~bestnya, nda sabar mo pigi...hope dapat pigi sebelum puasa..amin~~~kalo xda dapat..lepas raya la kan kakak...neway...tahniah kepada kakak,bab suda jadi status nenek..aku plak sebagai atuk muda..hehehe~~

sorylah kakak.gambar nampak blurr skit..nda pa..len kali amik lagi r..



si ding dang...
ne la anak buah yang kiut..hehehehe..kulit etam manis..ikut mamanya..sayang ding dang...