Thursday, June 24, 2010

fuh..

rasa macam 1 minggu nda online..laptop rusak, tepaksa fomat...kecewa juga la, semua powerpoint masa praktikum hilang gitu jak..sudah la tiada buat backup..rasa menyesal pun ada..haha..sabar~~~..planning hari ini macam lain jak..nda tahu la kenapa, macam-macam bermain dikepala utak..mo mengurat tiada $..haha..lucu-lucu..planning hari ini kemas-kemas rumah jak lah..ada juga hasil..bersih bha..semalam barang-barang aku sampai dari Tanjung Karang, fuyoh! lama juga barang ni sampai, dekat 1 bulan juga aku rasa..apa-apa pun aku rasa senang hati barang aku sampai, sebab aku teringat hadiah-hadiah yang student aku bagi..terus jak aku rindu  dengan diurang taw!.miss u all my student..terutama 1 Amanah, 1 Jamaah, 2 Barakah, 2 Dakwah, pemain bolasepak bawah 15 & 18 SAMTK, & pemain bolasepak bawah 15 MSSD Kuala Selangor..Insyallah ada masa aku akan lawat kamu 1 hari nanti..hehe..

No comments:

Post a Comment