Thursday, April 16, 2009

smBg puTum~~~


ceTa psL "NoName" da! skg jom ceTa psl aku dan kuaRga anGkat aku pLak! KejaDIan 2 br jak hapen! adalah 2 hari yang lepas! kaT seblah ne bajeT TiTle la kut!
kikiki~~~~









"MeNimba BakTi, MeNabur BakTi" itulah yg tertulis d blkgku! bg aku la kan, apa yg ako baktikan 1 jak pon, cat bata sepanjang kat tepi jln kg 2! 2 pon ms gotong royong! yang lain g motivasi, e2 plak d katakn menimba bakTi. ha3~~betulkah? tak taw la aku! tapi yang bestnya, aku, atan ngan kerul 1 kuarga angkt yg sm. kerja kitorng melantak jak kat umah 2! smpi ibu kitaorg krm mknan kalo g mn2! he3~~~ sayang ibU~~tema kaseh ibu!~~~muah!~~kikiki~~





ni lah ako & the geng bersaMa kuarga angkatku!

daRi kIri atas: Aku, kak Long, Angah,
daRi KIri bawah: atan+adik, Ibu, angah, keRul










dis is my home swet home! taklaH~~kikiki~~ nama ayah & ibu angKat aku!








untuk pengetahuan Am, budak ni tersangat2 la nakal, taPi dalam kenakalan beliau terselit jglah nak jadi bdk baik.(konon2nya la) he3~~~.

*p/s: tgk muka pon da tahu! konfim bdk naKal!


tangan jak "peace" taPi muka naK mkn urg!he3~~adik! aramaiTi!














mY teaM of GotOng & RoYong!
he3~~~teaM nie ngan semaNgaT meNGecaT 1 kg. eh! bkn! menGecaT baTuBata sePanjang tepi jalan!











bukTi kukuh! aku sgtlah bersungguh2 menjalankan tema 'MenabUr BakTi"..he3~~~












inilah hasil kerjaya ku! adoyai! emak antar jauh2 g bljr bkn g mengecat! kikiki~~~

*p/s moral: janGan mengira sangat!

No comments:

Post a Comment