Thursday, April 16, 2009

keJadian menaRik di Besout 2


untuk pengetahuan bersama! video ni aku dpt dari YDP Hidayat@Ketua Kampung Felda Besaout 2! he3~~~ video ni memaparkan saat2 genting , bagaimana kejadian memancing bertukar kepada kejadian ngeri! ui! takut juga aku (tersengih2). mest tak phm kan! takpela, bdk2 yg pegi program ari 2 mest phm pyn beb! sblm ako menceritakan kisah ini, ijinkan aku ketawa 10 harakat! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~~ (moral: tak bgs ketawakan urg lain ni!). Kisah bermula......
masa 2 aku senang ati ~sangatlah~ bab dpt memancing, setelah sekian lama tak memancing!he3~~
aku tgk diorg kengkawan aku mcm best jak mancing ikang! aku pon join la! nafsu mancing menguasai diri ini!





aku mls la sebenarnya nak ceta pnjg2. bkn apa! bab menaip2 nie mmg aku lemah. kalo ikut standard ISO, JSU, JPU, JSJ, JPJ & seangkatannya aku mang tak layak la nak ikut bertanding menaik lelaju ni! he3~~meh aku ringkaskan kejadian tersebut!




diorg 2! ramai2 naik kat atas jeti! mn taknya roboh! runtuh! akibat dek kekejaman, kedegilan, keramai-ramaian memancingan! ha3~~~




kesian kaT jeTi ni! beliau teraniaya~~~
marilah kita sm2 mengucapkan takziah keatas beliau!












moral aku nak bgtaw d cnie! memancing 2 biarlah banyak bersabar! sbr itu separuh drpd man! eh!! ni slh skrip ke apa? he3~~sm2 kita muhasabah dr! ceramah la pulak!
neway aku sangat hepy dpt mancing, dpt ikang besang (besar), surylah! he3, br nak blajo ckp Ganu! cIk beliau mt mf byk2 kalo tatabahasa Ganu urg slh! byk lagi nak kungsi maklumat ni!
taPi kaming sun la! nanT smbg erk!





gosip wanita!

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete