Tuesday, June 21, 2011

...buntu seketika...

AKU...
buntu seketika memikirkan subtopik pengajaran pada malam ini..kelas Tambahan asrama telah pun bermula...dan aku dikehendaki mengajar budak tingkatan 6 untuk subjek SEJARAH...arhhhhhhh~~~malas aku memikirkan lebih baik aku buat perbincangan sahaja dengan mereka pada malam ini...

AKU....
buntu seketika memikirkan tentang chentaku...buntu menunggu SMS yang datang dari beliau...betul kah 2-3hari lagi aku terpaksa tunggu...kalo la betul, sungguh terkilan hati ini, kerana tidak dapat melepaskan rindu dengan beliau...arhhhhhh~~tapi aku tidak hiraukan semua itu...kerana aku percaya, chentaku tidak mungkin akan berbuat begitu...chentaku ikhlas dengan diriku...chentaku tahu aku menyanyi beliau...komfim akan di TEXT juga malam ini...itulah firasatku...

AKU....
buntu seketika memikirkan pakaian ku untuk keesokan harinya...kerana aku telah mendapat jadual baru...aku terpaksa mengajar budak tingkatan 6 sepenuh masa...tidak ada lagi waktu PJK..bermaksud aku akan memakai pakaian FORMAL setiap hari...sedangkan pakaian PJK ku lebih banyak daripada pakaian formal..arhhhhhh~~lupakan semua itu, pakaian boleh dibeli...fokus kepada kerjaku sahaja...

1 comment: