Sunday, January 23, 2011

...makan cili padi...

kusangkakan hujan di tengahari, rupa-rupanya, ribut petir juga yang melanda..pembuka kata,soal bicara...aik!..apa yang aku merepek ne..kikiki...cerita bermula semalam...asal mesyuarat jak mesti makan cili..sepa yang terasa pedas?...semua yang terlibat...siapaka mereka?..diurgla!...sebagai Guru Permulaan terpaksa menelan rasa cili padi yang pedas..tapi bagi aku itu tidak jadi masalah..sebab aku suka makan cili yang pedas-pedas...hehe...tapi kesian juga dengan pren aku 1 urang 2.sampai nama pun disebut..rasa-rasanya, kami semua makan cili..kenyataan..PK1 langsung tidak masuk akal..apakah yang menyebabkan beliau melepaskan cili dengan kami..kalo disebabkan ingin berjumpa dengan beliau, rasanya, beliau kena la paham dari segi masa kami juga..jadual waktu berbeza-beza...komitmen pn berbeza-beza...bagi aku tidak patut la beliau bercakap sedemikan rupa..kata profesional..tetapi di manakah terletaknya profesional itu?...tanya diri sendiri....aku suda nekad Tagasan bukan bererti ko kenal dengan haiwan agas tetapi penuh dengan cili padi...so, sentiasa la makan cili padi lepas ne...

No comments:

Post a Comment