Monday, August 16, 2010

bila rindu...

hari ini mood dalam hepi sedikit kelam..samar-samar pon ada...aku rindukan kan chenta ku...tapi dia rindu kan sama aku..nda taw la...blog ne jak la tempat aku melepaskan ayat-ayat sedih aku..susah juga ne jadi anak sulung..tiada tempat mo mengadu..hari ini, aku buat perangai lagi, aku tukar status aku di FB..malas betul aku..banyak jak no. yang nda dikenali mengacau...sori la sahabat..aku bukan sombong..tapi nda mo diganggu..aku masih sayangkan chentaku...dihatiku masih ada chentaku..jiwa dan fikiranku masih ada chentaku..sukar umtuk aku lupakan chentaku...walaupun aku taw,chentaku nda layan aku, nda suka sama aku, nda syg suda sm aku..biarlah..itu hak dia...janji dia bahagia..aku rindu sangat dengan chentaku..aku rindu suaranya..tapi apa kan daya..kami nda bule bersama-sama...kami penuh Pro dan Kontra...tugasku sekarang hanya mendoakan yang terbaik untuk chentaku...semoga beliau bahagia..kalo dia gumbira, alhamdulilah...aku tidak layak untuk chentaku...biarlah aku 1 urg syg padanya...dia chenta pertamaku..."miss u Chenta"..msg ini slalu ku berikan padanya..tapi sekarang, nda pernah...

No comments:

Post a Comment