Wednesday, August 5, 2009

...dpt baju lagi...


smlm ari isenin...beliau dtg secara seperaisnYa...huhu..takajut jg aku...tiba2 ne manalipun dia bilang, di TOl tangjung Malim suda ne...astaga!..aku ingat dia maen2..besala dia 2 suka btul kasi main2 aku ne..eee~~taP nda pernah plak aku marah dia...syg bha mah dia!...dia dtg ari 2 lawa erk!..siapa pkai baju PDI...memang jenis brand baju aku minat!...e2 sudah wat aku tekejut jg ne!...taP y paling best dia juga belikn aku 1...hehehe..hep jg dpt baju..dr urg tercehnta lagi 2!...makeseH chenta!...nanT kalo bule kita beli byk2 bj PDI...beli banyak2, smpi penuh 1 almari...hahaha...lepas dpt kerja la kan..kalo skg ne nda bule...cuci mata jak lebh byk...nanT mo pg ki-iL mo pkai bj PDI ne...mn thn mo smpn dlm almari jak!...

No comments:

Post a Comment